
היין של שלומי
בשנת 1995 הייתי לוחם גבעתי ונפצעתי קשה מאוד באירוע בו 8 אנשים שהיו מסביבי נהרגו. מאז, בכל מיני דרכים ניסיתי לשקם את עצמי ולחזור לחיים. הרבה בזכות התהליך של הוינותרפיה הצלחתי למצוא משמעות בחיי.
חווית המסע שלי
במסע היין למדתי להתבונן בגפן, לראות אותה כמשל לחיים שלי ואת עצמי כמשל להתגברות שלה. למדתי שגפן שנמצאת בתרדמת במחזוריות מופלאה תתעורר לחיים מדי שנה. למדתי לסמוך על קבוצת השווים שלי ולהעזר בצוות שליווה אותנו. עבורי, המסע הזה היה פתח לגאולה.
היין שלי
הרכב היין
86% מרלו | 10% פטיט סירה | 4% קריניאן
ייננים מלווים
ענת קידר גרשון, סטס פלדביין
עיצוב התווית
הדר אלמגור

המסר שבחרתי להעביר הלאה
גם בעלטה מוחלטת ובקיפאון ניתן להתעורר לחיים על-ידי מציאת שביב אור ופשוט ללכת בצעדים קטנים אל עבר מה שעשוי להקים אותנו לתחייה.
שלומי
מסע וינותרפיה 2025

נמצאתי בנקודת שפל בחיי אחרי 30 שנות שיקום כושל מהפציעה אותה חוויתי כלוחם גבעתי בשנת 1995. הייתי זקוק לאתגר שיקים אותי לתחייה, וברגע שגיליתי שיש דבר כזה בעולם 'מסע יין', מיד הבנתי שזהו שלב הכרחי בשיקום שלי.
למה הצטרפתי למסע
היין שיצרתי מסמל עבורי את הרצון לחיות, את ההיאחזות באור ובתקווה.
מה מסמל עבורי היין שיצרתי


תִּקְוַת הַגֶּפֶן
תִּקְוַת הַגֶּפֶן וּתְבוּנָתָהּ:
שִׂיחַ חָרוּךְ יַצְמִיחַ אֶשְׁכּוֹל
כְּשִׁלְשׁוֹם תְּמוֹל
זְחִילָה בְּמִנְהָרָה אֶל עֵבֶר הָאוֹר
מִתּוֹךְ תְּעָלוֹת בִּיּוּב לְכִוּוּן הַדְּרוֹר
נַחְשׁוֹל מַטְבִּיעַ מִתְהַוֶּה לְיַיִן
יָם שָׁלֵם תּוֹסֵס
בִּשְׁאֵרִית כּוֹחוֹת נִפְלָט לְאִי
וּמִשְׁתַּחְרֵר
נוֹשֵׁם וְחַי.
המסר שעל הבקבוק שלי
זכיתי לחברות אמת מצד חברי הקבוצה והצוות שהיה קשוב לדרך שלנו, וזכיתי להכיר בתבונת הגפן ותקוותה.
הדבר המשמעותי ביותר שקיבלתי במסע
